9 Ekim 2012 Salı

YENİ BİR HOBİ, YENİ BİR DÜNYA

Veee nihayet takı dünyasında artık ben de varım:))) Sonunda uzun zamandır hayalini kurduğum takı kursuna başladım. Son derece cici ve anlayışlı kurs öğretmenimiz ve birbirinden tatlı kursiyer arkadaşlarımızla yeni bir maceraya atıldık, bakalım sonu nereye varacak?;)

Gerçi daha ilk dersin sonunda parmak uçlarımı hissetmiyordum ama bu keyifli çalışmalar için değer. Bilenler bilir, bu tarz hobi kursları adeta terapi seansı gibi. Ruha bu kadar iyi gelen az şey vardır dünyada. Şimdiye kadar denememiş olanlar için naçizane tavsiyemdir:)

İlk çalışmalarıma gelinceee:)

Kursun ilk günü olduğu için malzeme götürmemiştik yanımızda. Kurs binasının yakınındaki, malzeme bakımından malesef hayli yetersiz tuhafiye dükkanından bulup buluşturduğumuz boncuk ve tellerle ilk dersi tamamladık. Tel ve boncukların renk uyumu, ilk başta pek içime sinmedi ama yine de ilk takılarımı sevdim ben. Yokluğa ve tabii acemiliğe!!! rağmen fena işler çıkmadı ortaya;)

Yapım aşamalarından ve tamamlanmış hallerinden bir iki fotoğrafla, işte benim maviş ve pembiş bilekliklerim:) Darısı, daha zengin malzemelerle yeni takıların başına;)






Ve iki kursiyer arkadaşımın yaptığı bilezik ve küpeler. Sadece üretmekle kalmıyor, çalışmalarına mankenlik te yapıyorlar. Ne sempatikler, değil mi?:)


 


Share |

0 yorum:

Yorum Gönder