1 Ocak 2011 Cumartesi

BUNLAR DA BENİM YENİ YIL KEÇE ÇALIŞMALARIM:)


Yeni tanıştığım keçe malzeme ile hazırladığım ilk çalışmalarım. Henüz çok acemice ama paylaşmak istedim. Umarım ilerleyen günlerde daha başarılı örnekler hazırlayabilirim. Fikirleriniz benim için önemli, bir iki kelime bile olsa, yazarsanız çok mutlu olurum:)

Keçe balerin figürü-Arkasındaki kalp fonuyla duvar panosu olarak kullanılabilir


İlk keçe gözlük kılıfı denemem, aynı zamanda ilk dikiş denemem ( söylememe gerek yok değil mi?:)))


Yılbaşı temalı bardak altlıklarım


İçi elyafla doldurulup boncuklarla birleştirilmeyi ve duvar süsü olmayı bekleyen fil ve yonca yaprağı:)


Bu da çintemani deseni ile bir çalışmam. Duvar panosu mu yoksa küçük bir el çantası ya da cüzdan mı olacağına karar veremedim:)



Ve minik yılbaşı ağacı süslerim. Mıknatıs olarak ta hoş durabilirler.














 




Keçe "Cameo"larım. Broş, toka ya da taç dekoru olarak kullanılabilir.





Sonbahar temalı kapı çelengim. Kış ve bahar temalı olanlarını da çalışmak için hoş fikirler var aklımda:)




 
Bir kartpostal kapağına çalıştığım kalp ve melek kanatları. Sade ve taşlı, her iki hali de hoş bence:) 



Gotik kitap ayracım:)


Yenilerini hazırladıkça ekleyeceğim. Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum. Şimdiden teşekkürler...
Sevgilerimle...


Ebru Çetiner






































Share |

0 yorum:

Yorum Gönder